Welkom in de digitale wereld

help!

survivalles in deze nieuwe wereld

Doel & Doelgroep

Wie, Wat, Waarom?

Een goede website zorgt voor conversie. Wat is de doelgroep en wat voor doel heeft de website? Dit heet je conversiedoel, dat kan zijn het geven van informatie, het aanzetten tot een koop of inschrijven voor een training. Uiteraard moet de vormgeving en toon de doelgroep aanspreken anders schiet hij zijn doel voorbij.

Wil je alsjeblieft met ons contact opnemen? 😉

Doel & Doelgroep

Wie, Wat, Waarom?

Een goede website zorgt voor conversie. Wat is de doelgroep en wat voor doel heeft de website? Dit heet je conversiedoel, dat kan zijn het geven van informatie, het aanzetten tot een koop of inschrijven voor een training. Uiteraard moet de vormgeving en toon de doelgroep aanspreken anders schiet hij zijn doel voorbij.

Wil je alsjeblieft met ons contact opnemen? 😉

Klantenreis

Experience van A tot Z

De fases op weg naar het conversiedoel noemen we de klantreis. Door de bezoeker middels storytelling en informatie over het product stap voor stap mee te nemen zal het percentage conversie toenemen. Uiteraard mogen ook duidelijke call-to-actions niet ontbreken.

De sneltrein naar een afspraak >.

Mobile first

Ook voor Google

Belangrijk is dat je website goed werkt op tablet en mobiel. Mensen kijken gemiddeld 200 keer per dag op hun mobiele telefoon. En meer dan 50 procent van alle aankopen word hierop gedaan. Daarom past Google sinds deze maand ook mobile-first indexing toe. Voor het opstellen van de zoekresultaten gebruikt Google vanaf nu de mobiele variant van websites.

Mobile first

Ook voor Google

Belangrijk is dat je website goed werkt op tablet en mobiel. Mensen kijken gemiddeld 200 keer per dag op hun mobiele telefoon. En meer dan 50 procent van alle aankopen word hierop gedaan. Daarom past Google sinds deze maand ook mobile-first indexing toe. Voor het opstellen van de zoekresultaten gebruikt Google vanaf nu de mobiele variant van websites.

Aantrekkelijk

is betrouwbaar

… zo ervaren mensen het in ieder geval! Maar tevens geldt ook bij websites weer dat hij moet passen bij je merkbeleving, je huisstijl en bij de uitstraling van je producten. Maar niet alleen voor de herkenbaarheid binnen je omnichannel strategie, maar ook omdat een vertrouwde en betrouwbare uitstraling bijdraagt bij het behalen van je conversiedoelen.

Alvast wat projecten zien? >

Irritant

wilt u helemaal gratis…

Naast dingen die goed werken, zijn er ook dingen die je beter kunt vermijden op je website. Zo haken bezoekers af bij lange laadtijden door grote video’s of foto’s, maar ook onnodige plugins, sliders, een directe pop-up met de vraag of je de nieuwsbrief wilt ontvangen of een chatbox-functie zorgen vaak voor irritatie.

Irritant

wilt u helemaal gratis…

Naast dingen die goed werken, zijn er ook dingen die je beter kunt vermijden op je website. Zo haken bezoekers af bij lange laadtijden door grote video’s of foto’s, maar ook onnodige plugins, sliders, een directe pop-up met de vraag of je de nieuwsbrief wilt ontvangen of een chatbox-functie zorgen vaak voor irritatie.

SEO & analytics

Weten wat Google weet

Goede reclame gaat over het voordeel voor de consument, niet over het product zelf. Waarom zou de klant dit product moeten kopen? Ook hier geldt weer dat het een aannemelijk en geloofwaardig voordeel moet zijn.
Eerlijkheid duurt het langst tenslotte.

Weet je trouwens wie Ron Hos is? >

Content is king

Niet alleen volgens Bill Gates

Voor de bezoeker is optimale content op je website belangrijk, maar ook Google indexeert op inhoud. Dus is het van groot belang dat je afbeeldingen, video’s en teksten zowel van belang zijn voor de bezoeker als ook informatie geven die Google als relevant beschouwd. Uiteraard zijn er nog veel meer factoren die je positie in Google bepalen.

Content is king

Niet alleen volgens Bill Gates

Voor de bezoeker is optimale content op je website belangrijk, maar ook Google indexeert op inhoud. Dus is het van groot belang dat je afbeeldingen, video’s en teksten zowel van belang zijn voor de bezoeker als ook informatie geven die Google als relevant beschouwd. Uiteraard zijn er nog veel meer factoren die je positie in Google bepalen.

Portfolio

Recente projecten

Uiteraard is elk project uniek en o.a. gebaseerd op beoogd effect en budget. In een eerste gesprek kunnen we kijken wat je wensen zijn en wat daar bijhoort qua techniek en vormgeving. Bij ons gaan vormgevers samen met webbouwers aan de slag om de ideale website binnen jouw wensen en budget te realiseren.
.

Een paar recente voorbeelden >