Met het juiste logo en huisstijl…

Onderscheid je je van je concurrentie!

meer lezen over het belang van een goede huisstijl

Vergroot je herkenbaarheid

Jij Blitskikker

Van alle webshops blijken klanten het liefst te winkelen bij winkels met een logo. Daarna kan een sterk logo helpen bij het behouden van klanten, maar vooral voor die eerste conversie is het logo en de huisstijl erg belangrijk! Overigens worden bedrijven die hun logo en huisstijl regelmatig vernieuwen en up-to-date houden gezien als sterker, innovatiever en betrouwbaarder.

Toe aan het restylen van uw logo? >

Vergroot je herkenbaarheid

Jij Blitskikker

Van alle webshops blijken klanten het liefst te winkelen bij winkels met een logo. Daarna kan een sterk logo helpen bij het behouden van klanten, maar vooral voor die eerste conversie is het logo en de huisstijl erg belangrijk! Overigens worden bedrijven die hun logo en huisstijl regelmatig vernieuwen en up-to-date houden gezien als sterker, innovatiever en betrouwbaarder.

Toe aan het restylen van uw logo? >

Vertrouwen
winnen

Bij ons zit je goed!

De Duitse modeontwerper Karl Lagerfield zei ooit “Logo’s en branding zijn zo belangrijk. In een groot deel van de wereld kunnen mensen geen Frans of Engels lezen maar ze zijn vloeiend in het herkennen van symbolen”. Je logo en huisstijl vormen de eerste indruk die je bij klanten, partners of opdrachtgevers achterlaat.

Binden & boeien

Blijf maar kijken

Tussen de miljoenen bedrijven die wereldwijd hetzelfde maken of verkopen als jij, is het zaak op te vallen. Een interessant en boeiend logo is daarbij belangrijk. Niet alleen houdt het de aandacht van de kijker langer vast, het beinvloed zijn gedachten over de betrouwbaarheid en kwaliteit van het merk en het product. Bedrijven spenderen daarom veel tijd en geld om te zorgen voor de juiste uitstraling van hun huisstijl.

Binden & boeien

Blijf maar kijken

Tussen de miljoenen bedrijven die wereldwijd hetzelfde maken of verkopen als jij, is het zaak op te vallen. Een interessant en boeiend logo is daarbij belangrijk. Niet alleen houdt het de aandacht van de kijker langer vast, het beinvloed zijn gedachten over de betrouwbaarheid en kwaliteit van het merk en het product. Bedrijven spenderen daarom veel tijd en geld om te zorgen voor de juiste uitstraling van hun huisstijl.

Versterk je imago

Geen pillen nodig

Vaak verteld een logo meer over het bedrijf, zo verwijst de ster van Mercedes naar hun aanwezigheid te land ter zee en in de lucht en laat Amazon in hun logo met een glimlach zien dat ze artikelen hebben van A tot Z. Gaat de schelp bij Shell over het ontstaan van olie en het logo van BP verwijst naar Helios, god van de zon, omdat ze verder kijken dan fossiele brandstof. Zo kan het logo je imago versterken.

Beter moreel

Van je werknemers

Werknemers die trots zijn op hun bedrijf en de uitstraling ervan, zullen volgens recent onderzoek harder werken, meer over het bedrijf praten en hun best doen om een positief imago van het bedrijf neer te zetten naar buiten toe. Ze zeggen weleens “Liefde komt van binnenuit…”

even voorstellen; Ron Hos >

Beter moreel

Van je werknemers

Werknemers die trots zijn op hun bedrijf en de uitstraling ervan, zullen volgens recent onderzoek harder werken, meer over het bedrijf praten en hun best doen om een positief imago van het bedrijf neer te zetten naar buiten toe. Ze zeggen weleens “Liefde komt van binnenuit…”

even voorstellen; Ron Hos >

Portfolio

Sterk verhaal… en nu?

We zijn er trots op al heel veel bedrijven te hebben geholpen met een passend logo en huisstijl. Graag laten we je een paar voorbeelden zien in onze portfolio.

Snel naar de portfolio >

ONTWERP RON HOS  |  CREATIE VORMBEHOUD Disclaimer | Privacy beleid | Cookies | Algemene voorwaarden | Contact