Voor het leven getekend

Goede Illustraties maken blijvend indruk

Voor het leven getekend

Goede Illustraties maken blijvend indruk

Eerlijke keukens kopen

David tegen Goliath

Heb je een kans als je als klein keukencentrum het opneemt tegen het grootste keukencentrum van Nederland die toevallig in dezelfde plaats zit? Natuurlijk!
Ooit van David en Goliath gehoord? Je zoekt de zwakte van de ander, doet het beter en maakt er je sterkte van. David is in dit geval Lauwers keukens uit Kaatsheuvel.

Keukenkoop ergernissen

Afknappers

We hebben onderzocht welke ergernissen het meest voorkomen tijdens het kopen van een keuken. Sommige meer dan herkenbaar! Bij Lauwers keukens willen ze het kopen van een keuken een plezierige ervaring maken.
Dus geen eindeloos afdingen tot je op het punt zit dat je denkt; “Heb ik nu nog steeds teveel betaald?” en ook geen kadootjes die je uiteindelijk zelf betaald.

Keukenkoop ergernissen

Afknappers

We hebben onderzocht welke ergernissen het meest voorkomen tijdens het kopen van een keuken. Sommige meer dan herkenbaar! Bij Lauwers keukens willen ze het kopen van een keuken een plezierige ervaring maken.
Dus geen eindeloos afdingen tot je op het punt zit dat je denkt; “Heb ik nu nog steeds teveel betaald?” en ook geen kadootjes die je uiteindelijk zelf betaald.

Service, ook na de betaling

Gevalletje nazorg

Voor Lauwers keukens maakten we een hele campagne over alle keuken koop ergergernissen, dus ook het service nummer met de doorkies mogelijkheden en de speciale Paas, kerst en Nieuwjaars keuken shows, met dezelfde verkoop technieken maar met een extra slinger en hapje.

Meer over de kracht van reclame >

Niet standaard

Kracht van opvallen

De campagne voor Lauwers keukens is een succes omdat er subtiele humor gebruikt word en het een eerlijke en oprechte reeks is die herkenning bij mensen opleverd. Maar ook er voor de verandering geen lachende mensen bij hun nieuwe keuken gebruikt word om keukens te verkopen.

Mail ons als je ook wil opvallen >

Niet standaard

Kracht van opvallen

De campagne voor Lauwers keukens is een succes omdat er subtiele humor gebruikt word en het een eerlijke en oprechte reeks is die herkenning bij mensen opleverd. Maar ook er voor de verandering geen lachende mensen bij hun nieuwe keuken gebruikt word om keukens te verkopen.

Mail ons als je ook wil opvallen >

Post fietsen

Maatwerk

Fietsenzaak Post in Kaatsheuvel wilde in hun 25 de bestaansjaar geen standaard advertenties meer zoals ze die jarenlang gebruikt hadden. Vernieuwend, fris, modern en met een vleugje humor moesten de nieuwe steekwoorden worden. Een trendy fietstas als alternatief voor Roodkapjes mand, en grappige beelden, gecombineerd met krachtige teksten.

Drastisch opruimen

Alles mag weg!

Een voorjaarsopruiming moet je goed aanpakken, Dat betekend alles netjes poetsen, alles wat je niet meer nodig hebt in de vuilnisbak… toch? Zoals duidelijk word aan de iedere keer veranderende pay-off draait het bij Post fietsen om maatwerk. Maatwerk dat je niet on-line krijgt.

Maatwerk op reclamegebied? Bel ons >

Wat krijg je eigenlijk?

Als je je verzekert

Hoe verkoop je een E-Bike verzekering? Wat krijgen mensen daarmee eigenlijk? Een veilig gevoel! Dus geven we eigenlijk een veilig gevoel gratis, alsof je twee veiligheidsagenten bij je fiets krijgt die 24 uur per dag je fiets bewaken… Gerust gevoel als je net zo’n mooie rode e-bike hebt aangeschaft. Dus dat hoort ook bij het maatwerk van Post fietsen.

Hollandser wordt het niet

Tegeltjeswijsheid

Als dan een fietsenwinkel een actie opzet samen met restaurant De Molen, worden we overladen met nostalgische gevoelens; fietsen en molens, hollandser wordt het niet! Daar horen natuurlijk ook oud-hollandse tegeltjeswijsheden bij. En hoe gaaf zo’n mooie bike alleen al is, een etentje bij een top restaurant is natuurlijk sowieso een feestje.

VV DESK

Langs de lijn

Dat ene doelpunt, die geweldige sliding, die fan-tas-ti-sche voorzet, daar wil je na de wedstrijd in de kantine nog wel over doorbabbelen. Maar dan ben je er nog niet over uitgepraat, ‘s avonds bij de borrel of eten bij Anton hebben we het er nog over… reclame voor langs de lijn bij VV Desk

Drinken & Eten Bij Anton

Magische ervaring

Bij Anton is de gezelligste huiskamer van Nederland, bekend om eerlijk eenvoudig, lekker eten en lekkere speciaalbieren op de tap, waaronder hun eigen bier. Anton Pieck is als vormgever van attractiepark “de Efteling” een belangrijk kunstenaar voor Kaatsheuvel. Als eerbetoon aan hem hebben we dit eigen pilsener “Pieck” genoemd. Het logo bevat ook een verwijzing naar sprookjes, dus de reclameposter kreeg ook een sprookjessfeer mee.

Hoge thee

Of iets te flauw?

Ja, ik moet toegeven… het is misschien een beetje flauwe grap… maar we konden het niet laten 🙂
Soms werkt een flauwe grap ook prima om ergens de aandacht op te krijgen, hij zorgde in elk geval bij opdrachtgever en ons voor een glimlach.

Jouw bedrijf of artikel promoten? Bel ons >

Met een kop thee over Ron Hos lezen >

Dag en Nacht

Ondersteboven

Als je tegelijk, op 1 poster, de dagschotel en de avondkaart wil promoten, moet je soms de boel letterlijk even op de kop zetten. Het vrolijke, gezonde en kleurrijke dagdeel tegenover het wat statiger, maar toch bij Anton passende avonddeel zorgen voor een interessant contrast in deze opvallende poster… Het was trouwens de eerste poster die we maakten die je gerust verkeerd om kan ophangen.

Zomer in de bol

Proef je het al?

Grappen met een knipoog is de leidraad door de “Proef de Zomer!” campagne. Een heerlijke luchtige campagne ter promotie van typische zomerse lekkernijen op Anton’s terras. Bitterballen en andere snacks, heerlijk bij een lekkere blonde jongen met witte kraag! (overigens zijn de bitterballen op hun terras bekend tot in de verre omgeving).

Brunette, Blond of Rood?

Wat heeft je voorkeur?

Bij Anton op de kaart staan meer dan veertig verschillende speciaalbieren, van heerlijke blonde pilseners, IPA’s, Trappisten en witbieren, via bruin bier, dubbeltrappist en andere donkerdere bieren tot aan mooie robijnkleurige bieren van verschillende brouwers, uit de hele wereld en ook lokaal. Of dacht je dat de poster ergens anders over ging?

Mmmmmm, Heerlijk!

Hete poster

Bij Anton is de enige horeca gelegenheid in Kaatsheuvel die frozen yoghurt verkocht. In meerdere smaken en met heerlijk fruit. Om je vingers bij af te likken. Ter promotie maakten we deze sexy poster, ik krijg het er al warm van, laat die yoghurt maar komen!

Ook een campagne om te smullen? Mail ons >

ONTWERP RON HOS  |  CREATIE VORMBEHOUDDisclaimer | Privacy beleid | Cookies | Algemene voorwaarden | Contact